Salg af billetter
Salg af billetter kan foregå på flere forskellige måder
Salg af billetter kan foregå på følgende måder:
- Arrangementer der kun sælges fra kontoret
- Arrangementer sælges både fra kontoret og via mail
- Arrangementer sælges kun via mail
Det fremgår af de enkelte opslag, hvordan salget foregår. Der vil også stå max. antal billetter, den enkelte person kan løbe.
Bestilling af billetter via e-mail
Bestilling af billetter via mail sker på aaspas@rn.dk.
Billetterne til et arrangement kan bestilles på mail fra det tidspunkt, som er oplyst i opslaget. Det vil typisk være fra ”søndag kl. 18”
Der kan ikke købes billetter til en kollega
Afhentning for kollega kan ske, hvis der fremvises medlemskort for vedkommende
Billetterne sælges i den rækkefølge som mailen er modtaget fra det angivne tidspunkt
Alle vil få besked på, om de har fået billet i den efterfølgende uge
Følg altid opslaget for køb af billetter til Zoo og Fårup Sommerland
Afhentning af billetter
HUSK at medbringe medlemskort eller lønseddel ved afhentning af billetter
Billetter kan afhentes fra den oplyste dato i opslaget, og er de ikke afhentet den 3. kontordag sælges de til anden side.
Ledige billetter vil fremgå af foreningens hjemmeside og sælges efter ”først til mølle”. Der laves ikke ventelister.
Vi foretrækker, at du betaler via mobilepay. Ved kontant betaling modtages kun aftalte penge, da vi ikke har byttepenge.
Opdateret